Lapsiperheiden kotipalvelu – käytännön apua perheen arjen tukemiseen
Lapsiperheiden kotipalvelu on hyvinvointialueen myöntämää konkreettista apua lapsiperheen arkeen, kuten lastenhoitoa ja kasvatusta tai auttamista kotitöissä. Sen avulla pyritään tunnistamaan, ehkäisemään ja helpottamaan perheiden pulmia mahdollisimman ajoissa.
Lapsiperheiden kotipalvelu on tarkoitettu ihan kaikenlaisille perheille. Voit hakea sitä esim. uupumuksen vuoksi, synnytyksen jälkeen, kun vauva valvottaa tai eron jälkeen. Ota yhteyttä hyvinvointialueesi kotipalveluun heti kun koet tarvitsevasi apua.

Minulla on hyvinvointialueen myöntämä palveluseteli. Miten tilaan lapsiperheiden kotipalvelua?
- Valitse palveluntuottaja. Vertaile palveluntuottajia Palse.fi -palvelussa (Helsinki, Vantaa) tai PSOP -verkkopalvelussa (Espoo, Kauniainen, Kirkkonummi) ja löydä sinun tarpeeseesi sopiva palveluntuottaja. Toivottavasti valitset meidät. Asiakkaamme ovat tutkitusti tyytyväisiä ammattitaitoisiin hoitajiimme ja asiakaspalveluumme.
- Tilaa palvelu soittamalla meille numeroon 010 274 4500. Pidä palvelusetelin numero saatavilla puhelun aikana. Etsimme sinun perheesi tarpeita vastaavan työntekijän. Tavoitteena on, että sama hoitaja käy luonasi koko lapsiperheiden kotipalvelu -asiakkuutesi ajan.
- Hoivanetin ammattitaitoinen hoitaja auttaa arjessa. Hoitaja on valittu huolella sinun perhettäsi varten.
- Palveluseteli on rahanarvoinen. Voit käyttää sitä maksuvälineenä kun tilaat lapsiperheiden kotipalvelua palveluntuottajalta. Palvelusetelin arvo ja asiakkaan omavastuu vaihtelee hyvinvointialuekohtaisesti.
TILAA LAPSIPERHEIDEN KOTIPALVELU HOIVANETILTA
Löydät asiakaspalvelun yhteystiedot täältä!
PALVELUALUEET
Länsi-uudenmaan hyvinvointialue (Espoo, Kauniainen, Kirkkonummi)
Helsinki
Vantaan ja Keravan hyvinvointialue
Keski-uudenmaan hyvinvointialue
Tällaisia arvioita asiakkaamme antoivat meistä:
Hinnat alkaen palvelusetelillä
Alkaen-hinnat ovat voimassa arkipäivisin päiväsaikaan.
Palvelusetelin arvo vaihtelee hyvinvointialuekohtaisesti. Sinulle jää maksettavaksi vain palvelusetelin arvon ja tuntihinnan väliin mahdollisesti jäävä erotus.
Usein kysyttyjä kysymyksiä lapsiperheiden kotipalvelusta
Lapsiperheiden kotipalvelu on sosiaalihuoltolain mukaista sosiaalipalvelua. Hyvinvointialue myöntää palvelua, kun perheessä tarvitaan konkreettista apua arkeen esim. uupumuksen vuoksi, synnytyksen jälkeen, kun vauva valvottaa tai elämänmuutoksen jälkeen (esim. ero).
Palvelu suunnitellaan aina perheen tarpeiden mukaiseksi. Työntekijämme voivat esimerkiksi ulkoilla lasten kanssa, pitää huolta vauvasta niin, että vanhempi saa levätä, tai auttaa perhettä kevyissä kodinhoidollisissa askareissa.
Ota yhteyttä oman hyvinvointialueesi lasten ja perheiden palveluihin heti kun tarve ilmenee. Hyvinvointialueesi myöntää lapsiperheiden kotipalvelun, mutta saat itse päättää palveluntuottajan.
- Olet saanut palvelusetelin hyvinvointialueeltasi.
- Tilaa palvelu soittamalla meille numeroon 010 274 4500. Pidä palvelusetelin numero saatavilla puhelun aikana. Etsimme sinun perheesi tarpeita vastaavan työntekijän.
Kaupunkikohtaiset palveluehdot Lapsiperheiden kotipalvelussa
Palvelun tilausajat
Asiakaspalvelumme palvelee sinua tilauksissa tai muissa asioissa arkisin ma-pe klo 8-16 puhelimitse, 0102744500, tekstiviestitse 04573959099 ja sähköpostitse hoivanet@hoivanet.fi Huom! Asiakaspalvelumme ei ole avoinna lauantaisin. Mikäli hoitajanne sairastuu ja peruu lauantaille osuvan tilauksenne, emme tällä hetkellä voi tarjota teille korvaavaa hoitajaa.
Tuotamme palvelua ympäri vuorokauden perheen tarpeiden mukaan. Otathan tilauksessasi huomioon eri vuorokauden aikana muodostuvat omavastuuosuudet.
Kts. Hinnasto
Matkakulut
Emme peri matkakuluja asiakkailtamme.
Vaitiolovelvollisuus
Hoivanet asettaa toiminnalleen ja henkilökunnalleen tiukat luotettavuus- ja laatuvaatimukset. Kaikkia työntekijöitämme sitoo ehdoton vaitiolovelvollisuus.
Asiakkaan velvollisuudet
Lapsen vanhemmat ovat hoitoa tilatessaan velvollisia ilmoittamaan lapsensa hoitoa koskevat erityisehdot kuten lääkitykset, allergiat ja muut oleelliset seikat, kuten lapsen sairaudet tai muut erityistarpeet, jotka oleellisesti vaikuttavat hoitoon sekä mahdollisen työntekijän osaamiseen. Myös mahdollisista lemmikkieläimistä on ilmoitettava etukäteen Hoivanetille.
Asiakastyön kirjaaminen
Työntekijämme tekevät lakisääteisen asiakaskirjauksen jokaisesta työvuorosta. Laki sosiaalihuollon asiakaskirjoista löytyy osoitteesta: https://www.finlex.fi/fi/laki/alkup/2015/20150254
Asiakkaalla on aina oikeus saada omaa perhettään koskevat asiakaskirjaukset nähtäväkseen.
Perumiset ja muutokset
Sovitun lapsiperheiden kotipalvelun käynnin voi perua veloituksetta käyntiä edeltävänä päivänä klo 12.00 mennessä. Tämän jälkeen tehdyistä perumisista veloitamme 2h peruutusmaksun lapsiperheiden kotipalvelun perustuntihinnan mukaisesti.
Peruminen tehdään aina ensisijaisesti olemalla yhteydessä omaan hoitajaan. Silloin hän saa tiedon perumisesta ensi tilassa ja ilmoittaa siitä toimistollemme.
Huomioithan, että lapsen, tai muun kotona olevan perheenjäsenen sairastuessa kotipalvelukäynti tulee perua. Näin vältämme tautien tarttumisen perheestä toiseen.
Hoitajan sairastuessa yritämme aina ensisijaisesti saada perheelle korvaavan hoitajan, mikäli perhe näin toivoo. Emme kuitenkaan voi luvata toimitusvarmuutta.
Vahingot ja niiden korvaaminen
Hoivanet on vakuuttanut lastenhoitajansa mahdollisten hoitajan aiheuttamien välittömien vahinkojen varalta. Vahingonkorvausvelvollisuus, vastuun laajuus ja rajoitukset määräytyvät vakuutusehtojen mukaisesti. Korvausvaatimus on esitettävä kahden viikon kuluessa vahingon sattumisesta. Hoivanetin vastuu rajoittuu vain sen palveluksessa oleviin henkilöihin.
Mikäli hoitajan akuutista sairastumisesta aiheutuu perheelle taloudellista menetystä, pyydämme olemaan yhteydessä asiakaspalveluun puhelimitse välittömästi.
Palautteen antaminen
Haluamme jatkuvasti kehittää toimintaamme ja pyrimme tarjoamaan sinulle laadukasta palvelua. Mikäli haluat antaa positiivista palautetta tai havaitset palvelussa kehitettävää, pyydämme sinua olemaan yhteydessä asiakaspalveluumme puhelimitse tai sähköpostilla. Voit olla yhteydessä myös palveluvastaavaan Anna Forstén 0451455947 tai anna.forsten@hoivanet.fi
Palvelun tilausajat
Asiakaspalvelumme palvelee sinua tilauksissa tai muissa asioissa arkisin ma-pe klo 8-16 puhelimitse 0102744500, tekstiviestitse +3584573959099 ja sähköpostitse hoivanet@hoivanet.fi
Huom! Asiakaspalvelumme ei ole avoinna lauantaisin. Mikäli hoitajanne sairastuu ja peruu lauantaille osuvan tilauksenne, emme tällä hetkellä voi tarjota teille korvaavaa hoitajaa.
Tuotamme palvelua teille Espoon kaupungin ja teidän välisen sopimuksenne mukaisesti.
Matkakulut
Emme peri matkakuluja asiakkailtamme.
Vaitiolovelvollisuus
Hoivanet asettaa toiminnalleen ja henkilökunnalleen tiukat luotettavuus- ja laatuvaatimukset. Kaikkia työntekijöitämme sitoo ehdoton vaitiolovelvollisuus.
Asiakkaan velvollisuudet
Lapsen vanhemmat ovat hoitoa tilatessaan velvollisia ilmoittamaan lapsensa hoitoa koskevat erityisehdot kuten lääkitykset, allergiat ja muut oleelliset seikat, kuten lapsen sairaudet tai muut erityistarpeet, jotka oleellisesti vaikuttavat hoitoon sekä mahdollisen työntekijän osaamiseen. Myös mahdollisista lemmikkieläimistä on ilmoitettava etukäteen Hoivanetille.
Asiakastyön kirjaaminen
Työntekijämme tekevät lakisääteisen asiakaskirjauksen jokaisesta työvuorosta. Laki sosiaalihuollon asiakaskirjoista löytyy osoitteesta: https://www.finlex.fi/fi/laki/alkup/2015/20150254
Asiakkaalla on aina oikeus saada omaa perhettään koskevat asiakaskirjaukset nähtäväkseen.
Perumiset ja muutokset
Sovitun lapsiperheiden kotipalvelun käynnin voi perua veloituksetta käyntiä edeltävänä päivänä klo 12.00 mennessä. Tämän jälkeen tehdyistä perumisista asiakas menettää sovitut kyseisen käyntikerran kotipalvelutunnit.
Tilauksen peruminen on hyvä aina ensisijaisesti olemalla yhteydessä omaan hoitajaan. Silloin hän saa tiedon perumisesta ensi tilassa ja ilmoittaa siitä toimistollemme.
Huomioithan, että lapsen, tai muun kotona olevan perheenjäsenen sairastuessa kotipalvelukäynti tulee perua. Näin vältämme tautien tarttumisen perheestä toiseen.
Ostopalvelutilauksissa huomioithan, ettet voi siirtää käyntejä/tunteja viikolta toiselle.
Hoitajan sairastuessa yritämme aina ensisijaisesti saada perheelle korvaavan hoitajan, mikäli perhe näin toivoo. Emme kuitenkaan voi luvata toimitusvarmuutta.
Vahingot ja niiden korvaaminen
Hoivanet on vakuuttanut lastenhoitajansa mahdollisten hoitajan aiheuttamien välittömien vahinkojen varalta. Vahingonkorvausvelvollisuus, vastuun laajuus ja rajoitukset määräytyvät vakuutusehtojen mukaisesti. Korvausvaatimus on esitettävä kahden viikon kuluessa vahingon sattumisesta. Hoivanetin vastuu rajoittuu vain sen palveluksessa oleviin henkilöihin.
Mikäli hoitajan akuutista sairastumisesta aiheutuu perheelle taloudellista menetystä, pyydämme olemaan yhteydessä asiakaspalveluun puhelimitse välittömästi.
Palautteen antaminen
Haluamme jatkuvasti kehittää toimintaamme ja pyrimme tarjoamaan sinulle laadukasta palvelua. Mikäli haluat antaa positiivista palautetta tai havaitset palvelussa kehitettävää, pyydämme sinua olemaan yhteydessä asiakaspalveluumme puhelimitse tai sähköpostilla. Voit olla yhteydessä myös palveluvastaavaan Anna Forstén 0451455947 tai anna.forsten@hoivanet.fi
Palvelun tilausajat
Asiakaspalvelumme palvelee sinua tilauksissa tai muissa asioissa arkisin ma-pe klo 8-16 puhelimitse 0102744500, tekstiviestitse 04573959099 ja sähköpostitse hoivanet@hoivanet.fi
Tuotamme palvelua ympäri vuorokauden perheen tarpeiden mukaan. Otathan tilauksessasi huomioon eri vuorokauden aikana muodostuvat mahdolliset omavastuuosuudet.
Huom! Asiakaspalvelumme ei ole avoinna lauantaisin. Mikäli hoitajanne sairastuu ja peruu lauantaille osuvan tilauksenne, emme tällä hetkellä voi tarjota teille korvaavaa hoitajaa.
Kts. Hinnasto
Minimitilausaika 3h.
Matkakulut
Emme peri matkakuluja asiakkailtamme.
Vaitiolovelvollisuus
Hoivanet asettaa toiminnalleen ja henkilökunnalleen tiukat luotettavuus- ja laatuvaatimukset. Kaikkia työntekijöitämme sitoo ehdoton vaitiolovelvollisuus.
Asiakkaan velvollisuudet
Lapsen vanhemmat ovat hoitoa tilatessaan velvollisia ilmoittamaan lapsensa hoitoa koskevat erityisehdot kuten lääkitykset, allergiat ja muut oleelliset seikat, kuten lapsen sairaudet tai muut erityistarpeet, jotka oleellisesti vaikuttavat hoitoon sekä mahdollisen työntekijän osaamiseen. Myös mahdollisista lemmikkieläimistä on ilmoitettava etukäteen Hoivanetille.
Asiakastyön kirjaaminen
Työntekijämme tekevät lakisääteisen asiakaskirjauksen jokaisesta työvuorosta. Laki sosiaalihuollon asiakaskirjoista löytyy täältä: https://www.finlex.fi/fi/laki/alkup/2015/20150254
Asiakkaalla on aina oikeus saada omaa perhettään koskevat asiakaskirjaukset nähtäväkseen.
Perumiset ja muutokset
Asiakas voi perua ennalta sovitun käyntikerran ilmoittamalla perumisesta Hoivanetille tai sen työntekijälle viimeistään 24h ennen sovittua käyntiä. Myöhemmin peruttu tai perumatta jätetty käynti katsotaan toteutuneeksi ja veloitamme siitä käyntiä koskevat sovitut tunnit palveluseteliltä.
Tilauksen peruminen on hyvä tehdä aina ensisijaisesti hoitajalle, näin hoitaja saa ensitilassa tiedon.
Huomioithan, että lapsen, tai muun kotona olevan perheenjäsenen sairastuessa kotipalvelukäynti tulee perua. Näin vältämme tautien tarttumisen perheestä toiseen.
Mahdollisista aikataulumuutoksista voit yrittää sopia hoitajan kanssa ilman lisämaksuja vielä silloinkin, kun tilatun kotipalvelun alkamiseen on alle 24h. Otattehan kuitenkin huomioon, etteivät aikataulumuutokset aina välttämättä sovi hoitajallenne.
Hoitajan sairastuessa yritämme aina ensisijaisesti saada perheelle korvaavan hoitajan, mikäli perhe näin toivoo. Emme kuitenkaan voi luvata toimitusvarmuutta.
Vahingot ja niiden korvaaminen
Hoivanet on vakuuttanut lastenhoitajansa mahdollisten hoitajan aiheuttamien välittömien vahinkojen varalta. Vahingonkorvausvelvollisuus, vastuun laajuus ja rajoitukset määräytyvät vakuutusehtojen mukaisesti. Korvausvaatimus on esitettävä kahden viikon kuluessa vahingon sattumisesta. Hoivanetin vastuu rajoittuu vain sen palveluksessa oleviin henkilöihin.
Mikäli hoitajan akuutista sairastumisesta aiheutuu perheelle taloudellista menetystä, pyydämme olemaan yhteydessä asiakaspalveluun puhelimitse välittömästi.
Palautteen antaminen
Haluamme jatkuvasti kehittää toimintaamme ja pyrimme tarjoamaan sinulle laadukasta palvelua. Mikäli haluat antaa positiivista palautetta tai havaitset palvelussa kehitettävää, pyydämme sinua olemaan yhteydessä asiakaspalveluumme puhelimitse tai sähköpostilla. Voit olla yhteydessä myös palveluvastaavaan Anna Forstén 0451455947 tai anna.forsten@hoivanet.fi
Palvelun tilausajat
Asiakaspalvelumme palvelee sinua tilauksissa tai muissa asioissa arkisin ma-pe klo 8-16 puhelimitse, 0102744500, tekstiviestitse 04573959099 ja sähköpostitse hoivanet@hoivanet.fi
Tuotamme palvelua ympäri vuorokauden perheen tarpeiden mukaan. Otathan tilauksessasi huomioon eri vuorokauden aikana muodostuvat mahdolliset omavastuuosuudet.
Huom! Asiakaspalvelumme ei ole avoinna lauantaisin. Mikäli hoitajanne sairastuu ja peruu lauantaille osuvan tilauksenne, emme tällä hetkellä voi tarjota teille korvaavaa hoitajaa.
Kts. Hinnasto Hinnasto Lapsiperheiden kotipalvelu Vantaa
Minimitilausaika on 3h.
Matkakulut
Emme peri matkakuluja asiakkailtamme.
Vaitiolovelvollisuus
Hoivanet asettaa toiminnalleen ja henkilökunnalleen tiukat luotettavuus- ja laatuvaatimukset. Kaikkia työntekijöitämme sitoo ehdoton vaitiolovelvollisuus.
Asiakkaan velvollisuudet
Lapsen vanhemmat ovat hoitoa tilatessaan velvollisia ilmoittamaan lapsensa hoitoa koskevat erityisehdot kuten lääkitykset, allergiat ja muut oleelliset seikat, kuten lapsen sairaudet tai muut erityistarpeet, jotka oleellisesti vaikuttavat hoitoon sekä mahdollisen työntekijän osaamiseen. Myös mahdollisista lemmikkieläimistä on ilmoitettava etukäteen Hoivanetille.
Asiakastyön kirjaaminen
Työntekijämme tekevät lakisääteisen asiakaskirjauksen jokaisesta työvuorosta. Laki sosiaalihuollon asiakaskirjoista https://www.finlex.fi/fi/laki/alkup/2015/20150254
Asiakkaalla on aina oikeus saada omaa perhettään koskevat asiakaskirjaukset nähtäväkseen.
Perumiset ja muutokset
Tilatun lapsiperheiden kotipalvelun peruminen tulee tehdä 24h ennen sen sovittua alkamista. Tämän jälkeen tehdyistä perumisista veloitamme 50€ perumismaksun.
Tilauksen peruminen on hyvä tehdä aina ensisijaisesti hoitajalle, näin hoitaja saa ensitilassa tiedon.
Huomioithan, että lapsen, tai muun kotona olevan perheenjäsenen sairastuessa kotipalvelukäynti tulee perua. Näin vältämme tautien tarttumisen perheestä toiseen.
Mahdollisista aikataulumuutoksista voit yrittää sopia yhteistyössä hoitajan kanssa ilman lisämaksuja vielä silloinkin, kun kotipalvelun sovittuun alkamiseen on alle 24h. Otattehan kuitenkin huomioon, etteivät aikataulumuutoksen välttämättä aina sovi hoitajallenne.
Hoitajan sairastuessa yritämme aina ensisijaisesti saada perheelle korvaavan hoitajan, mikäli perhe näin toivoo. Emme kuitenkaan voi luvata toimitusvarmuutta.
Vahingot ja niiden korvaaminen
Hoivanet on vakuuttanut lastenhoitajansa mahdollisten hoitajan aiheuttamien välittömien vahinkojen varalta. Vahingonkorvausvelvollisuus, vastuun laajuus ja rajoitukset määräytyvät vakuutusehtojen mukaisesti. Korvausvaatimus on esitettävä kahden viikon kuluessa vahingon sattumisesta. Hoivanetin vastuu rajoittuu vain sen palveluksessa oleviin henkilöihin.
Mikäli hoitajan akuutista sairastumisesta aiheutuu perheelle taloudellista menetystä, pyydämme olemaan yhteydessä asiakaspalveluun puhelimitse välittömästi.
Palautteen antaminen
Haluamme jatkuvasti kehittää toimintaamme ja pyrimme tarjoamaan sinulle laadukasta palvelua. Mikäli haluat antaa positiivista palautetta tai havaitset palvelussa kehitettävää, pyydämme sinua olemaan yhteydessä asiakaspalveluumme puhelimitse tai sähköpostilla. Voit olla yhteydessä myös palveluvastaavaan Anna Forstén 0451455947 tai anna.forsten@hoivanet.fi
Palvelun tilausajat
Asiakaspalvelumme palvelee sinua tilauksissa tai muissa asioissa arkisin ma-pe klo 8-16 puhelimitse 0102744500, tekstiviestitse 04573959099 ja sähköpostitse hoivanet@hoivanet.fi
Huom! Asiakaspalvelumme ei ole avoinna lauantaisin. Mikäli hoitajanne sairastuu ja peruu lauantaille osuvan tilauksenne, emme tällä hetkellä voi tarjota teille korvaavaa hoitajaa.
Tuotamme palvelua teille Vantaan ja Keravan kaupunkien ja teidän välisenne sopimuksen mukaisesti.
Matkakulut
Emme peri matkakuluja asiakkailtamme.
Vaitiolovelvollisuus
Hoivanet asettaa toiminnalleen ja henkilökunnalleen tiukat luotettavuus- ja laatuvaatimukset. Kaikkia työntekijöitämme sitoo ehdoton vaitiolovelvollisuus.
Asiakkaan velvollisuudet
Lapsen vanhemmat ovat hoitoa tilatessaan velvollisia ilmoittamaan lapsensa hoitoa koskevat erityisehdot kuten lääkitykset, allergiat ja muut oleelliset seikat, kuten lapsen sairaudet tai muut erityistarpeet, jotka oleellisesti vaikuttavat hoitoon sekä mahdollisen työntekijän osaamiseen. Myös mahdollisista lemmikkieläimistä on ilmoitettava etukäteen Hoivanetille.
Asiakastyön kirjaaminen
Työntekijämme tekevät lakisääteisen asiakaskirjauksen jokaisesta työvuorosta. Laki sosiaalihuollon asiakaskirjoista https://www.finlex.fi/fi/laki/alkup/2015/20150254
Työntekijä tekee aina palvelun alussa ensimmäisellä työvuorolla yhdessä asiakkaan kanssa palvelusuunnitelman, jonka työntekijä kirjaa asiakastietojärjestelmään. Palvelusuunnitelma toimitetaan Vantaan kaupungille.
Asiakkaalla on aina oikeus saada omaa perhettään koskevat asiakaskirjaukset nähtäväkseen.
Perumiset ja muutokset
Tilatun lapsiperheiden kotipalvelun peruminen tulee tehdä viimeistään edellisenä arkipäivänä klo 12 mennessä. Mikäli käynti on sovittuna maanantaille, tulee se olla peruttuna edeltävänä perjantaina ennen klo 12. Tämän jälkeen tehdyistä perumisista asiakas menettää sovitut kotipalvelutunnit.
Tilauksen peruminen on hyvä tehdä aina ensisijaisesti hoitajalle, näin hoitaja saa ensi tilassa tiedon.
Huomioithan, että lapsen, tai muun kotona olevan perheenjäsenen sairastuessa kotipalvelukäynti tulee perua. Näin vältämme tautien tarttumisen perheestä toiseen.
Mahdollisista aikataulumuutoksista voit yrittää sopia yhteistyössä hoitajan kanssa ilman lisämaksuja vielä silloinkin, kun kotipalvelukäynnin sovittuun alkamiseen on alle 24h. Otattehan kuitenkin huomioon, etteivät aikataulumuutokset välttämättä aina sovi hoitajallenne.
Hoitajan sairastuessa yritämme aina ensisijaisesti saada perheelle korvaavan hoitajan, mikäli perhe näin toivoo. Emme kuitenkaan voi luvata toimitusvarmuutta.
Vahingot ja niiden korvaaminen
Hoivanet on vakuuttanut lastenhoitajansa mahdollisten hoitajan aiheuttamien välittömien vahinkojen varalta. Vahingonkorvausvelvollisuus, vastuun laajuus ja rajoitukset määräytyvät vakuutusehtojen mukaisesti. Korvausvaatimus on esitettävä kahden viikon kuluessa vahingon sattumisesta. Hoivanetin vastuu rajoittuu vain sen palveluksessa oleviin henkilöihin.
Mikäli hoitajan akuutista sairastumisesta aiheutuu perheelle taloudellista menetystä, pyydämme olemaan yhteydessä asiakaspalveluun puhelimitse välittömästi.
Palautteen antaminen
Haluamme jatkuvasti kehittää toimintaamme ja pyrimme tarjoamaan sinulle laadukasta palvelua. Mikäli haluat antaa positiivista palautetta tai havaitset palvelussa kehitettävää, pyydämme sinua olemaan yhteydessä asiakaspalveluumme puhelimitse tai sähköpostilla. Voit olla yhteydessä myös palveluvastaavaan Anna Forstén 0451455947 tai anna.forsten@hoivanet.fi